fredag den 8. februar 2013

Frisøren

Jeg trækker i mine sorte Converse, tænder for musikken og trisser mod West Hampstead. Farten er høj og humøret endnu højere. Jeg ankommer prompte foran frisøren, lukker mig selv ind i de giftige dampe og sætter mig til rette i stolen. 

”Hvad vil du have?” falder det ud af munden på den opspændte klipper. Fik man dog bare altid så frie tøjler i livet. Joohhh, jeg vil gerne have en fed lønforhøjelse, et job jeg inderligt elsker, en loverboy der er fantastisk i sengen, fremsigt til at møde den eneste ene og desuden en super turboforbindelse mellem Danmark og England, og nu du er i gang så stop lige al krig og sult i verden. Okay?

Jeg fik en etageklipning.

/Gemt

Tegning: Hair af KatePowellArt (find her)

2 kommentarer:

  1. Man skal ikke kimse af etageklipninger - resten må du ordne senere - er garanteret også nemmere uden spaltede spidser? :)
    WB i øvrigt :)
    //

    SvarSlet