tirsdag den 18. september 2012

Grøn Prik

Om at sidde at vente. På en lille grøn prik. Vente. Vente. Vente. Log på. Ingen prik. Log ud. Være ligeglad. Tænke på noget andet. Log på igen. Nej, log af igen. Hvorfor sidde at vente på prikken? Hvilken forskel gør det om, den er der eller ej? Det kan være ligegyldigt. Livet bliver hverken bedre, sødere eller dejligere af at se tilstedeværelsen af den. Log på. GRØN PRIK. Det er den. Den underskønne græsfarvede herlighed i mit liv.

Hvorfor sker der ikke noget? Hvorfor popper der ingen lille tekstboks op med ord i? Hov. Prikken forsvandt. Bloker. Bloker. Bloker. Gem den satan fra listen. Fri dig selv fra dit fængslende tvangsunivers. Sådan. Gjort. Log på. Ingen frustrationer på listen.

Men hvad nu hvis den lille grønne prik er der? Fjern blokering. Hmm. Ingen grøn prik.

/Gemt



8 kommentarer:

  1. AAAAAAAAgghhrrrrhh, jeg kender det der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo pinligt altså...! Hvorfor?!

      Slet
    2. Jeg bliver direkte skør af den knap der. Jeg er besat af at en eller anden dude burde skrive til mig. Altså når der ellers er en dude inde i billedet. Ehm, det var der lidt da jeg skrev kommentar den anden dag, nu er han bare dum. Hahahaa.

      Slet
    3. Og ja, pinligt. Vi siger det sgu ikke til nogen, vel?

      Slet
    4. Hahah, æv..! Ej, det bliver vores lille hemmelighed.

      Slet
  2. jeg har blokeret den grønne prik. Nu er det ham der skriver til mig. Og jeg gider ikke mere. Hvorfor er der først kontakt når man afviser? Gider det faktisk ikke. Vil have en der vil have mig. En der bare gerne vil og ikke er i tvivl og har noget i klemme. For jeg har ikke noget i klemme.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også lige blokeret det og nu har jeg fået nok. Jeg kan ikke lide den person, jeg bliver af det her.

      Ja da, du har ret. Det er klart bedst med en, der ikke har noget i klemme. Flere af dem.

      Slet