lørdag den 3. marts 2012

Tog chancen

Lørdagen er ankommet. Min feber er skredet ad helvede til og kvalmen ligger kun og dulmer i bunden af maven. Jeg er med andre ord i næsten-Topform.

For et par dage siden tog jeg en beslutning. Den kan man så være enig i eller ej. Jeg er (denne gang) pisseligeglad. Jeg skrev endnu en fjæsbogsbesked til A. Nok var jeg den sidste til at skrive. Nok har jeg set, han har været plenty online til at svare - men fuck it! Indtil videre har jeg ikke givet udtryk for at, jeg er interesseret - udover at tage ham med hjem (men det behøver jo ikke betyde noget).

Så jeg skriver... Spørger ham hvornår, det er, han egentlig flytter... Og siger jeg giver en drink, når han kommer om på den anden side, hvis han har lyst. Jeg siger ikke så meget. Hvad kan jeg sige? Vil ikke presse. Ved ikke, hvad der egentlig sker hos ham lige nu. Han kan have besluttet sig for at finde ud af det med kæresten igen. Han kan all along have været en spasser og bare ude efter noget, han nu har fået. Eller noget helt fucking tredie.

Kald mig gerne blåøjet, men jeg tror ikke han løj, da han fortalte, han kunne lide mig. Jeg tror bare ikke, det er så såre simpelt. Jeg har måske bare været en katalysator... Nu er der andre følelser, der skal hittes ud af.

Jeg tror ikke, jeg hører fra ham. Det er selvfølgelig megaråddent og lugter totalt meget af mug. Men jeg har det bedre efter, at jeg har skrevet. I det mindste har jeg prøvet.

/Gemt


Foto: Behind Saint-Lazare station, Paris (decisive moment) af Henri Cartier-Bresson (fundet her)

4 kommentarer:

  1. Og han er en knold hvis han ikke svarer dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg ikke, han gør... Men måske engang. Jeg holder ikke vejret indtil i hvert fald!

      Men tak :)

      Slet
  2. Fuck det, hvis man ikke spørger, får man jo ikke noget svar. Jeg har altid været fuldkommen kold omkring så noget og det rager mig en skid, om jeg bliver afvist, for så er det jo bare VIDERE og så sidder man da ikke i hundrede år og tænker what could have been. Så thumbs up herfra :-)

    SvarSlet