lørdag den 19. maj 2012

Bland selv mænd

Han har noget mærkeligt skæg. Ad, hvad er det for en plet, han har der. Ej, det der, det gider jeg bare slet ikke.
I en digital dating verden er jeg fanget i en slikbutik, der kun sælger julekalenderchokolade. Bliver jeg desperat nok, spiser jeg det endelig. Enhver profil, jeg klikker ind på, præsenterer mig for billeder, personlighedstræk, stavefejl, mærkelige vendinger og andre bagateller, der scorer mål i skraldespanden. Det er simpelthen for nemt at kassere en mand på grund af de mindste ting.

Tænk hvis jeg proppede alle mænd i virkelighedens verden under samme lup. Jeg starter med A (manden, jeg har snakket om KONstant de sidste par måneder). Først og fremmest ligner han en kiks på samtlige billeder, jeg har set af ham. Så ryger han og bruger "z" som en anden fucking teenager. Han skriver LOL for fanden – hvad ER det. Det skriver man ikke med mindre, man er født post-1990. Han trykker ”synes godt om” på aaaaalt alt for mange ting på fjæsbog. Altså hvem i helvede liker ”Intel” med mindre, man arbejder for dem. Han opfører sig som en hvid gangster. Og det er IKKE cool. Godt så, i Match.com termer er han for læææænge siden røget uuuud til højre. Alligevel er han den første jeg oprigtig er faldet for siden Hr. X.

På den anden side, hvis man ikke dømmer profilerne på et eller andet, hvordan finder man så en, man gider? Indtil videre har min strategi været, kig på billedet (jep, er lidt overfladisk der, I know), hvis det holder, så læs profil, hvis den får mig til at grine/viser lidt selvironi, så er det et hit!

Indtil videre har der ikke været vildt mange hit… Og når der er et, ved jeg ikke om jeg skal skrive. PLUS jeg burde egentlig skrive min egen profil. Hykler, som jeg er, er min profiltekst stadig i det midlertidige stadie. Hvordan beskriver man sig selv på en flatterende måde? Eeeek.

Status pt: Kan ikke lide julekalenderchokolade.

/Gemt

Foto: Confused af Ksenia Korneychuk (fundet her)

6 kommentarer:

  1. Ja det er overfladisk først at kigge på billedet og så læse teksten. Men guess what, alle gør det!

    Det lyder som om vi har samme præferencer: hvis billedet/erne er i orden, og profilen indeholder et gran af selvironi, så er han/hun en besked værd.
    Og netop dét er også problemet med dating: man møder aldrig hende den lidt for høje/lave, tykke/tynde, man under normale omstændigheder kunne blive smaskforelsket i.

    And yet, here we are...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep, det rykker ikke helt. Men men så må det være lidt tidsfordriv i det mindste.

      Slet
  2. Good luck, spændt på når du kommer til datings...........:-)

    SvarSlet
  3. Åh, jeg browser mænd hele tiden og finder ikke noget jeg vil have. Datingsite, jeg er måske ikke din ven!

    SvarSlet