mandag den 23. april 2012

Mandeinfesteret tankegang

Hvor fanden starter man, når det er et halvt liv siden sidst, man skrev? Alt er sket. Og intet er sket. De samme pis problemer tosser stadig rundt i hovedet på mig. Lad mig starte fra begyndelsen…

Sidst jeg gav lyd, var projekt ”sund” lige begyndt. Det kører stadig…! Sådan da i hvert fald. Påsken undtaget (!) – åd mig halvt fordærvet i sild og påskeskum. I dag fik jeg for første gang ”har du ikke tabt dig lidt” kommentaren – awesome!

Ja, så er der jo de klassiske mande issues… A flurerer stadig i min horisont. Jeg fulde-skrev til ham hele 3 (pis, altså) gange inden påske. Men så var det fandme nok! Sparkede røv på arbejde og skred så ellers til Danmark. FUCK DIG A! Jeg kan selv!
Indtil sidste weekend… Stod og legede hipster smart på et Shoreditch joint (øst/centrale London for the unknowing), da jeg fandt mig selv inde på hans fjæs profil. Han kedede sig… Ledte efter legekammerater i samme område – what are the odds?

Spaden havde jo nok ikke forladt kæresten, så jeg tænkte ”hey what up, friendship time!”. Jeg synes selv, det var en genial ide på det tidspunk. Afsted røg en SMS. Kom ud og leg, jeg er sammen med svenskerne (nogle han også kender). Svar fik man sgu! Han fortæller, han lige er ved at flytte de sidste af hans ting ud af opbevaring. Han var flyttet ind i ny lejlighed for en uge siden. Så hvis vi var ude om en times tid, så kom han.

Spol frem til senere… Han kom. Selv. Ædru.

Jeg fik plapret alt mulig lort til ham. Gider ikke engang fortælle. Det keder mig. Spol frem… Jeg gik med ham hjem. Doh! Eneste magt, jeg havde, gav jeg væk. Æv altså. Hele aftenen prøvede jeg at være aaalt for cool om det, så er sgu ikke engang sikker på, at han ved, jeg kan lide ham – udover på sengekanten.

Såååå jeg skrev en besked… Hey, evt vi kunne mødes i mindre fuld tilstand engang i næste uge. Han havde travlt, skrev han, men næste uge ”definitivt”. Nu er vi i næste uge, men jeg har ikke hørt et pip siden den besked….

Jeg ved, han er meget (!) nyligt single. Jeg sagde også meget overskudsagtigt, at han havde brug for at være single nu. Yes, nice one, fortæl eeeendelig manden, hvad han har brug for. For helvede altså, jeg er ikke særlig smooth.

Nu står jeg så her. Håber på en besked. Fra en mand. Flot. Er sikker på jeg har været i næsten helt samme situation før.

For at gøre øjeblikket ekstra smukt, så sidste lørdag morgen, da jeg vågnede i hans seng, modtog jeg en SMS. Det var fra vores fælles veninde… ”A er flyttet, kæresten og jeg skal hen til ham i aften, hvis du vil med?” Oh the irony…! Jeg tog ikke med.
Soooo welcome the fuck tilbage til mig! Overhovedet ikke ny og langt fra forbedret. Foder består stadig af tvangstanker, nu med en bund af salat.

/Gemt

Foto: Desperate af Camaryn (fundet her)

4 kommentarer:

  1. Hey, velkommen tilbage! Bliver da helt stak åndet af at catche-up. Du drøner da bare der-ud-af!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yessir, det er bare ud over stepperne :)

      Slet
  2. ha ha, I love it ;-), herligt at høre fra dig igen ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig jeg kan underholde ;) og takker!

      Slet