tirsdag den 6. marts 2012

Han har svaret…!

I går klikkede mobilen pludselig. Det var fjæsbog messenger, der krævede min opmærksomhed. Hvaaaaad nuuuu for helvede, når jeg lige at tænke. A (!) står der fandme på afsenderrubrikken. WHAAATTT??!!! Så går man her og kører projekt ”videre i livet” plus, man er ved at blive helt okay (læs: overhovedet ikke okay) med et non-svar. OG SÅ FÅR MAN SVAR!!

Først falder her lige en hukommelsesopfrisker. Jeg troede han var online (på fjæsstedet) og skrev en slags samtalestarter sent onsdag aften. Da jeg efter en halv time ikke havde fået svar, skrev jeg en reel besked:

Troede jeg havde fanget dig online (skal jeg skrive på dansk eller engelsk, am confused). 
Hvornår er det du flytter? 
Når du kommer om på den anden side, giver jeg en drink, hvis du har lyst?

I går svarede han så (beware, det er på svensk…!):

Hej! sorry jag lämnar ofta facebook inloggad hela tiden men kollar den inte så ofta.danska fungerar bra  jag är inte så bra på att stava på danska ännu så svenska får gå så länge. 
Såg att du är/var sjuk. hoppas du blir bättre snart! 
Jag flyttar första veckan i april (det är planen just nu). tar definitivt en drink efter flytten.

Det er jo nice..! Ikke? I hvert fald meget sjovt, han kommenterer på, at jeg har været syg… Det ville han kun vide, hvis han havde læst kommentartråden på en Face status, jeg havde i sidste uge.

Status pt: Synes der er ufattelig længe til april.

/Gemt


Foto: Summer of Happiness af Josefine Jonsson (fundet her)

7 kommentarer:

  1. he he, våren er her ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det minder mig om, noget min mor altid sagde til mig, da jeg var lille. Hvis jeg ikke sad med benene samlet, sagde hun jeg opførte mig "som pigerne i maj" - haha.

      Men ja da! Foråret, aahhh.

      Slet
  2. Jeps, tænkte jeg nok... lucky you:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved ikke, hvad der kommer til at ske her fra... Men det er i hvert fald skønt at vide, jeg ikke fejlfortolkede ham fulstændig :)

      Slet
  3. Læste lige overskriften som at han var i besiddelse af svaret (du ved, på livet, universet og alt det der).

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også for ringe... Måske jeg skal skrive og spørge ham om det? ;)

      Slet