mandag den 27. februar 2012

Er ikke kommet videre!

Så fræk ud. Det hjalp... Ikke en skid. Var i topform, dansede, snakkede og lignede en cool halv million. Alligevel kunne jeg ikke glemme ham. Hvorfor sidder han så fast i hovedet på mig? Hvorfor lige ham?

Jeg siger til mig selv, det er hormoner. Jeg siger, det er hans kaos, der tiltrækker mig. Jeg siger, det er fordi jeg ikke kan få ham lige nu. Ligemeget hvad så drøner han rundt og fylder hver en tankeplads, hver en lille bitte millimeter fri plads. 

Jeg er som besat, infesteret af en plage. Det river og hiver i hver en tanke og følelse. Jeg kan ikke føre en samtale uden at finde min vej tilbage til ham. Fuck, jeg kan bare IKKE være faldet for ham... Hvad fuck kan jeg bruge det lort til. 

For at toppe lorten, der er mit liv, af, så har han lige smidt et link ud på fjæsbog - en venlig påmindelse om hans kærestes udstilling på tirsdag. Skønt... Han siger, han flytter ud... Er det bare venlig PR? Har han ombestemt sig? Eller løj han fra starten af? 

Ligegyldigt hvad så bliver jeg NØD til at gøre noget. Han skal ud eller ind. Da jeg kun kan styre mit eget liv, må jeg nok indse sandheden, bide i det sure æble og glemme ham. Eller hvad? 

/Gemt


Foto: Hearthache af Janine aka Lullabby (fundet her)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar