søndag den 5. februar 2012

Hovsa...!

Fredag aften stod den på afskedsfest for en af mine rigtig gode veninder. Det er anden fredag i træk med den overskrift. Æv, hvor de allesammen skrider...

Aaaanyways, det er ikke det, der er "hovsa". En af hendes kammerater "A" kom også forbi. Jeg har mødt ham før. Han er svensk, men han kan også flydende dansk. Sidst jeg så ham, havde han lige fået en kæreste, så det spørger jeg indtil. Det var rent samtaleigangsætning. Et eller andet skal man jo sige...! De var stadig sammen... Sådan da. De var vist ved at gå fra hinanden, men det lød lidt kompliceret. Men altså helt fint, ik? I don't care. Ved ikke hvorfor han overhovedet kommer ind på det...

Aftenen skrider frem og alle skrider. Rundt til diverse huller rundt i London. Neeeeeej jeg gider ikke med hjem til jeres lejlighed i nord London, naaaaaaarrjj jeg gider ikke hjem...! What to do. A siger ham og en anden kammerat skal til en fest rundt om hjørnet. NICE! Kom så folkens, der skal vi hen. Pronto! Men nej, folkens tager ud til deres huller.

Vi ankommer til festen. Rigtig rigtig rigtig mange franskmænd...! Ret unge virker de... Hmm... Men sjovt er det nu alligevel. Så, løb vi sgu tør for alkohol. Ud i verden og købe mere. Tilbage i lejligheden er jeg ved at tage jakke af inde på soveværelset (pretend garderobe) og A er der. Pludselig kysser svinet mig sgu! Stiv som jeg er, går jeg bare med til det. Stopper det og siger hallooooo fister, du har en kæreste! Ja, du har ret, det går ikke, siger han. Men altså, det er jo teknisk set næsten forbi. Det starter et nyt kys (her var det vist lidt min skyld).

Hovsa...!

Så står jeg så her... Jeg var egentlig ikke sådan rigtig interesseret i ham. Altså det var ikke sådan en BANG! Det er dig jeg vil have (ham havde jeg udset tidligere, men han måtte følge sin stive kammerat hjem - dammit). Jeg ved, hvorfor jeg gjorde det. Det er bare aaaaaalt for længe siden sidst! Kys/kram/sex, you name it, hvis det er noget andet end venskabeligt, så er det ikke sket for mig. Længe.

Hvad så nu? Han har sq tilføjet mig på facebok - pis! Hvad fanden er det for noget! Altså.

Velkommen til februar 2012 din lille gemte skid (læs: mig).

Over and out

/Gemt

8 kommentarer:

  1. og dejligt at du ikke gemmer dig så godt længere, ;-)

    SvarSlet
  2. Ups, men måske behøver det ikke sige BANG for at virke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, du har måske ret. Men jeg vil ikke blandes ind i et trekantsdrama. Indtil han kommer videre, er han lagt på is.

      Slet
  3. Ihhh, jeg blir altid så eventyrlysten, når jeg læser dine små historier fra det famøse liv i London..

    For mig lyder det jo ret BANG
    - men måske har jeg bare en god fantasi?
    :D
    Jeg gad da ihvertfald godt stå dér og blive kysset og så "åh nej det går virkelig ikke" "åh jo det går det går" åååååh kys igen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, jaaaa lidt bang.. I hvert fald top point på dramakontoen (ligemeget hvad vi siger, er det altid guld med lidt god drama).

      Slet
  4. Hvordan oplever man det i 3D?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm... trin et drik en bajer, trin to find andre der har drukket en, trin tre... det er altid lidt usikkert, hvad der sker på dette trin ;)

      Slet